Total Pageviews

Sunday, January 23, 2011

måndag imorgon

och en ny arbetsvecka.... känns rätt jobbigt, hade gärna velat vara ledig någon dag till! MEN idag börjar mitt nya liv för nu har jag bestämt mig för att jag verkligen ska börja med att skicka ut affirmationer på det jag vill ha och önskar mig. Ska skicka ut bilder där det jag önskar mig redan har hänt och att jag redan gått den utbildning jag vill gå och att jag kan se mig själv arbeta med detta. Känner även att jag vill bli ekonomiskt oberoende så att pengar aldrig mer ska fattas mig och min familj. Har dessutom behov av att få komma iväg på en resa och önskar att jag kunde åka iväg 2 veckor varför inte till Egyptien eller nåt, jisses vad det hade varit välbehövligt! Tyvärr är jag så att jag ibland kan sätta igång med tex affirmationer eller vad som helst egentligen för att sedan efter ett tag glömma bort detta igen men nu måste jag skärpa mig för att få till en förändring i mitt liv!! Någon som också tror på detta och som kan skicka ett inlägg???

No comments:

Post a Comment